Klasy określają dziedzinę, w której twoja postać będzie najlepsza.
Rycerz - najlepiej walczy wręcz oraz bronią białą (np. mieczem)
Każda rasa posiada inne, charakterystyczne bronie np.:
Urgale - maczugi i zakrzywione miecze Krasnoludy - młoty i topory Ludzie i elfy - miecze oraz łuki
- klasa ta daje bonus do siły i zręczności ( +5 ) - u nich tarcza nie powoduje zmniejszenia zręczności - mają trudności z opanowaniem magii (muszą stracić 2 razy więcej pr do ich wyuczenia niż inne rasy)
Mag - najlepiej posługuje się magią - za naukę zaklęcia tracą 2 razy mniej złota i tracą o 10 pr mniej niż inne rasy - mają trudności w nauce walki wręcz, bronią białą - ich podstawową bronią jest laska posiadająca zdolność wzrostu energii u swego użytkownika (podczas walki, mag posiada więcej energii, jeśli posiada laskę. dzięki temu może użyć więcej czarów lub ciosów) - otrzymuje +5 do umiejętności "magia"
Łucznik - najlepiej posługuje się bronią dystansową - nie posiada żadnych bonusów i kar, jeśli chodzi o magię i walkę wręcz - otrzymują +5 do zręczności i szybkości - aby móc walczyć łukiem muszą kupować strzały !
Znachor - najlepiej posługuje się lecznictwem i bronią białą - otrzymują +5 do umiejętności "Lecznictwo" - magii uczą się tak samo jak Łucznik - z ziół znalezionych podczas prac, mogą przyrządzać eliksiry zwiększające ich pr, energię lub umiejętnośći (niestety tylko na pewien czas. żaden eliksir nie działa wiecznie. wyjątkiem są eliksiry leczące)
Kowal - potrafi świetnie władać każdą bronią - nie potrafi nauczyć się magii (wyjątkiem są kowale - smoczy jeźdźcy) - mogą wytwarzać bronie, zbroje i tarcze, i sprzedawać je - jeśli ich umiejętności będą naprawdę imponujące, będą wytwarzać rzeczy dużo lepsze niż w sklepach (a co za tym idzie także i droższych ;) )
Alchemik - potrafią używać magii i mogą walczyć bronią białą - mogą wytwarzać trucizny oraz wynajdować nowe minerały, które wzmocnią np. broń - swoje wyroby mogą sprzedawać - posiadają zdolności lecznicze
(na razie to wszystko, lecz kiedyś mogę coś zmienić)
|