Człowiek
Bonusy:
- ludzcy druidzi potrafią wyleczyć o 50 % więcej obrażeń niż inne rasy - dużo szybciej (i taniej) mogą trenować walkę wręcz i lecznictwo - niektóre zaklęcia mają większą moc, gdy ich używa człowiek - posiadają nasłabszą broń
Elf
Bonusy:
- posiadają i potrafią wytworzyć najlepsze bronie w Alagaesii - gdy ich poziom umiejętności wzrasta ich zręczność rośnie o 2 (innym rasom wzrasta o 1) - najwolniej (i najwięcej kosztuje) dla nich nauka walki wręcz - niektóre zaklęcia mają większą moc, gdy elfy ich używają
Krasnolud
Bonusy:
- posiadają i wytwarzają najlepsze tarcze oraz zbroje - posiadają o 30 więcej energii niż elfy i ludzie - posiadają małą szybkość - zadają większe obrażenia młotem oraz mają możliwość zakupienia Ascûdgamln, czyli tzw "Stalowych pięści", dzięki którym zadają większe obrażenia w walce wręcz
Urgal
Bonusy:
- wraz ze wzrostem poziomu doświadczenia ich siła wzrasta o 3 (u innych ras o 1) - posiadają bardzo małą zręczność - posiadają rogi służące jako broń - mają najwięcej energii, o 35 więcej niż ludzie i elfy - podróż między lokacjami ZAWSZE pochłanie 30 pr, gdyż Urgale nie mają określonej ziemi , na której mieszkają
|